TimeCenter Stores Εταιρικό Προφίλ

Κουγιουμτζόπουλος

Timecenter: Αποτελώντας σημείο αναφοράς στην εμπορία ωρολογίων από το 1910!

Όταν ο Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος, φθάνοντας από την Κωνσταντινούπολη στην Αθήνα, ξεκινούσε το 1910 την επιχειρηματική δραστηριότητα του, δεν φανταζόταν ότι δημιουργούσε μια εταιρεία που 105 χρόνια μετά θα αποτελούσε σημείο αναφοράς.

Φοιτώντας στην Μεγάλη του Γένους Σχολή, γνωρίζοντας απταίστως τρεις ξένες γλώσσες – Γερμανικά, Γαλλικά, Αγγλικά –  και μαθαίνοντας την τέχνη του σκαλιστή και δημιουργού κοσμημάτων, το μέλλον έδειχνε ότι θα ήταν γεμάτο επιτυχίες.

Στην Κωνσταντινούπολη από πολύ νέος φτιάχνει το δικό του κατάστημα και εργαστήριο χρυσοχοΐας και πολύ γρήγορα ξεχωρίζει για την άριστη τέχνη του και επιμονή στην μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών του.

Ερχόμενος από την Κωνσταντινούπολη μέσα σε ταραγμένα χρόνια, ασχολείται αρχικά με την τέχνη του, δημιουργώντας ένα εργοστάσιο Αργυροχρυσοχοΐας στον Πειραιά. Ο Β’ Παγκόσμιος πόλεμος ‘φρέναρε’ την επιτυχημένη πορεία, χωρίς όμως να αποθαρρύνει το ανήσυχο πνεύμα του Γ. Κουγιουμτζόπουλο.

Στην συνέχεια ασχολήθηκε με την εμπορία ωρολογίων και την αντιπροσώπευση σπουδαίων ξένων οίκων, Roamer, Olma, Doxa, Certina κ.α.

Μέσα σε όλες τις δυσκολίες εκείνων των καιρών καταφέρνει μια αξιοσημείωτη πορεία στο εμπόριο και με σταθερά βήματα καταφέρνει να εδραιώσει την θέση της εταιρείας στον χώρο του ωρολογίου.

Με το «μυστικό» της επιτυχίας να κρύβεται στο πάθος, το σεβασμό για τον αποδέκτη, τον επαγγελματισμό, και την καθημερινή ενασχόληση και ενημέρωση για τον τομέα εξειδίκευσής του, μεταλαμπαδεύει τις αξίες αυτές στο υιό του Πολύκαρπο, ο οποίος αναλαμβάνοντας το 1965 με την σειρά του εκτοξεύει την εταιρεία.

Οι φρέσκιες ιδέες και η δυναμική του Πολύκαρπου αποφέρουν νέες συμφωνίες για την αντιπροσώπευση σπουδαίων οίκων.

Ο Πολύκαρπος αποφάσισε μια στροφή της εταιρείας από κλασσικές μάρκες ωρολογοποιίας σε μοντέρνες μάρκες με πιο σημαντικό γνώμονα την αξιοπιστία και τον μοντέρνο σχεδιασμό τους.

Αυτή η επιχειρηματική στροφή απέφερε μια αξιοζήλευτη πορεία για την εταιρεία καθώς σπουδαίες μάρκες θέλησαν να εναποθέσουν την αντιπροσώπευση τους σε έναν αξιόπιστο και με όραμα συνεργάτη.

Brands όπως JCou, Nixon, Nautica, Timex, Timberland κ.α, εδραιώνουν την παρουσία τους στην Ελλάδα.

Ένα ακόμη «συστατικό» της επιτυχίας βρίσκεται στο γεγονός ότι η επιχείρηση είναι οικογενειακή, τρεις γενιές μοιράζονται την εμπειρία των παλαιοτέρων με την ορμή των νέων μελών, αποφέροντας ανάπτυξη ακόμα και σε μια δύσκολη εποχή για το εμπόριο.

Το 2012 η επιχείρηση πέρασε στα χέρια του Γιώργου Κουγιουμτζόπουλου, υιού του Πολύκαρπου και εγγονού του πρωτεργάτη της επιτυχίας, έχοντας και το όνομα του.

Η νέα εποχή του e-commerce έχει φτάσει, οι ανάγκες της αγοράς και η επιλεκτικότητα των πελατών συναντάνε τις ιδέες για ανάπτυξη του νέου CEO με πολύ θετικά αποτελέσματα.

Με γνώμονα πάντα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Timecenter αυξάνει συνεχώς τις δραστηριότητες της με νέες υπηρεσίες και προϊόντα.

Στην Timecenter ο χρόνος αποκτά νέα έννοια.

Κάθε στιγμή είναι σημαντική και εδώ στην Timecenter, γνωρίζουμε 105 χρόνια πώς να δίνουμε αξία σε κάθε σας λεπτό.